Dunia blogku

Assalammualaikum & Salam Sejahtera,
Terima kasih atas kunjungan anda. Jika Berminat dgn Brgn yg dipaparkan Hubungi saya Melalui Shoutmix yer.TQ

Sunday, February 28, 2010

Testimonial

Onie :
Saya minum Cocoa ni bagus la, saya kerap buang angin..Kencing lawas..badan rasa segar. Nampak ia perbezaannya.Sebelum ini tumit kaki saya namapk bersih takada lagi pecah-pecah..betul kata kak jie tu lepas saya amalkan tumit kaki saya namapk bersih..takada lagi pecah-pecah tu..tak menyesal saya minum cocoa ni.

Kak Nur :
Kak Nur rasa cam nak minum selalu jer…actually kaknur ni mmg malas kalau bab2 nak membancuh air minum ni..tapi sejak beli cocoa collagen drasfrim ni kan..satu hari sampai 2 kali minum..mmg sedap sangat..perubahan yang kaknur rasa masa buat kerja badan tak rasa letih, kulit pun rasa halus cam kulit baby jer...mmg best la..ni tangah pantau lagi apa perubahan seterusnya..

Hamba Allah :
Thank you, selepas makan cocoa collagen seminggu, tiba-tiba saya rasa selera untuk melakukan intim degan suami kembali ada. Selepas melahirkan 3 orang anak ditambah dangan penat bekerja, selera melakukan hubungan seks seolah hilang.tapi after makan cocoa collagen denagn izin allah, alhamdulillah dapatlah menjalankan tanggungjawap yang penting ini. Thanks.

Hamba Allah : minum dlm masa seminggu
Breast mcm besar & bulat..baju jebaya bhgn dada tu ketat laki pun rasa terkejut.
Muka glowing.

0 comments:

Post a Comment